Użyj zapisanej karty w aplikacji Square Point of Sale

17 lutego 2021

Skorzystaj z zapisanej karty w aplikacji Square Point of Sale, aby ułatwić sprzedaż:

Bezpiecznie dodawaj i przechowuj karty płatnicze w katalogu klientów

Bezproblemowo ładuj zapisane karty płatnicze klientów lub Square Gift Cards.

Bezpiecznie prowadź swoją działalność dzięki zgodności i autoryzacji PCI w Twoim imieniu

Możesz również zapisać kartę w pliku z internetowego pulpitu Square Dashboard, przechodząc do katalogu klientów lub korzystając z faktur kwadratowych.

Uwaga: zdrowotne konto oszczędnościowe i konto z elastycznymi wydatkami nie są obecnie obsługiwane z zachowaną kartą.

Włącz kartę w pliku

Po włączeniu opcji „Karta zapisana w pliku możesz łączyć karty płatnicze z profilami klientów zarówno w aplikacji, jak i na panelu Square Dashboard online. Aby włączyć kartę w pliku:

Otwórz aplikację Square i dotknij następującej ikony:

Dotknij opcjiUstawienia>Zarządzanie klientami.

Włącz opcjęObciążaj izapisujkarty w profilach klientówaby zapisywać informacje o kartach płatniczych swoich klientów z katalogu klientów w aplikacji.

Aby zapisać kartę po sprzedaży, włącz opcjęPokaż przycisk Zapisz kartę po kasie.

Przechowuj karty płatnicze z poziomu aplikacji

Istnieją trzy sposoby zapisania karty w pliku w aplikacji Square:

Z katalogu klientów w aplikacji

Uwaga:numerów telefonów nie można używać do powiadamiania o karcie w pliku.

Z katalogu klientów w aplikacjiOtwórz aplikację Square i dotknij trzech poziomych linii w prawym górnym rogu, aby przejść do menu.

Dotknij opcjiKlient>wybierz istniejącego klienta z listy lub dotknij opcjiUtwórz nowego klienta.

StuknijEdytuj dane osobowe>przewiń w dół istuknij Dodaj kartę. (Uwaga: jeśli tworzysz nowego klienta, musisz wprowadzić jego dane osobowe i kliknąćZapisz. Po zapisaniu klienta w katalogu zobaczysz opcję dodania karty w pliku).

Zanurz lub przeciągnij kartę albo ręcznie wprowadź informacje o karcie. Musisz podać imię i nazwisko oraz adres e-mail klienta.

Poproś klienta o wprowadzenie adresu e-mail do potwierdzeń.

Poproś klienta o autoryzację zapisanej karty na potrzeby przyszłych zakupów, wprowadzając rozliczeniowy kod pocztowy. Twój klient otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą, że zapisałeś dla niego kartę w pliku.

Zobaczyszkartę zapisanągdy zostanie powiązana z profilem klienta. Jeśli Twoja firma ma wiele lokalizacji, możesz użyć zapisanej karty płatniczej, aby przetworzyć transakcję w dowolnej z nich.

Przed sprzedażąUwaga:zalecamy używanie urządzenia w widoku poziomym.

Stuknij strzałkę listy rozwijanej w prawym górnym rogu>Dodaj klienta.

Wybierz istniejącego klienta z listy lub dotknij opcjiUtwórz nowego klienta.

Wykonaj kroki 3-7 z sekcji powyżej „Z katalogu klientów w aplikacji, aby dodać i zapisać informacje o karcie płatniczej.

Po sprzedażyAby rozpocząć, zadzwoń do klienta w normalny sposób. Po zakończeniu płatności możesz zapisać informacje o karcie płatniczej użytej podczas sprzedaży, wykonując poniższe czynności.

Uwaga: ta opcja jest dostępna tylko w przypadku sprzedaży zakończonej przez przesunięcie lub zanurzenie w aplikacji Square Point of Sale na iPadzie, iPhonie lub urządzeniu z systemem Android. Nie możesz zapisać danych karty płatniczej dla sprzedaży zrealizowanej za pomocą Apple, Android lub Samsung Pay.

Stuknij ikonę dodawania karty w lewym górnym rogu ekranuWszystko gotowe.

Wybierz istniejącego klienta lub dotknijUtwórz nowego klienta.

Wykonaj kroki 3–7 w sekcji „Z katalogu klientów w aplikacji.

Naładuj zachowaną kartę za pomocą aplikacji

Mając zapisaną kartę, możesz obciążyć klienta aplikacją Square podczas przyszłych wizyt lub fakturą Square, a wszystko to bez używania fizycznej karty.

Z aplikacji SquareUwaga:zalecamy korzystanie z urządzenia w widoku poziomym przy każdym zestawie poniższych czynności.

Dodaj produkty do koszyka lub wprowadź niestandardową kwotę.

Dotknij opcjiOpłata>Zachowane karty klienta.

Wybierz klienta z zapisaną kartą>dotknij opcjiObciążaby wybrać kartę płatniczą do transakcji.

Zakończ przepływ płatności.

Z biletami otwartymiDodaj produkty do koszyka lub wprowadź niestandardową kwotę.

Stuknij strzałkę listy rozwijanej w prawym górnym rogu>Dodaj klienta.

Wybierz klienta z zachowaną kartą.

Stuknijopcję Opłata.

Karta w pliku jest wyświetlana jako nowy typ oferty u dołu ekranu. Dotknij opcjiOpłataobok karty w pliku, której chcesz użyć do płatności.

Zakończ przepływ płatności.

Kiedy obciążasz zapisaną kartę klienta, potwierdzenie jest automatycznie wysyłane na adres e-mail powiązany z jego profilem klienta.

Odłącz zapisaną kartę

Możesz odłączyć i usunąć zapisane karty klientów z ich profili w katalogu klientów w obszarzeEdytuj dane osobowe.

Twoi klienci mogą również usuwać własne karty, korzystając z linku podanego na wszystkich kartach w powiadomieniach. Klienci otrzymają powiadomienia, gdy ich karta zostanie zapisana, gdy zmieni się ich adres e-mail oraz gdy płatność zostanie dokonana przy użyciu zapisanej karty. Link w tych powiadomieniach przeniesie ich do ich kart w Panelu plików, gdzie mogą przeglądać i usuwać zapisane karty powiązane z Twoją firmą.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy