„Ożyj jak i równiez zwyciężaj” cos wiecej niz pod Wawelem

27 lipca, 2020
Category: rózne

Przedsiebiorstwo, której billboard z hasłem _ (O) żyj jak i równiez zwyciężaj _ od wczoraj wisi w hotelu pod spodem Wawelem, tłumaczy, że to doskonała lokalizacja dla reklamy i to jedyny powód, dla którego baner pojawił się w tym miejscu. Jest on jednym z tysiąca w ramach kampanii w całym kraju.

Wcześniej, w niniejszym samym rejonie – wedlug drugiej stronie Wisły naprzeciwko Wawelu a mianowicie wisiał billboard z reklamą piwa _ Zimny Lech _, który wzbudził protesty działaczy PiS. Uważali, że takie hasło nie musi być dostrzegalne z miejsca, w którym spoczywa tragicznie zmarły w katastrofie lotniczej pod Smoleńskiem prezydent Lech Kaczyński wraz z małżonką.

Jakim sposobem powiedział Dominik Doliński z Oshee Nasz kraj, kampania billboardowa to część kampanii reklamowej Oshee Isotonic Sports Napój wyskokowy, która rozpoczęła się dwóch sierpnia. _ Jest to wojna telewizyjna i billboardowa na temat zasięgu ogólnopolskim. Billboard w hotelu Forum jest jednym sposród tysiąca przy całym panstwie, które wykupiliśmy. A wszystkie billboardy są jednym z elementów działań transportowych _ a mianowicie poinformował.

Dodał, że stanowiska, w których umieszczono promocji napoju izotonicznego dla sportowców, zostały wyselekcjonowane ze względu na katalogów atrakcyjne położenie i dobrą widoczność. _ Okolice Wawelu to doskonała lokalizacja po centrum miasta, sposród której reklama jest bardzo dobrze widoczna z odległych zakątków. To wydaje sie jedyny powód, dla którego reklama pojawiła się w Forum _ – podkreślił.

Umieszczony uprzednio w tym danym miejscu billboard z hasłem _ Chlodny Lech _ wzbudził protesty działaczy PiS. Przeciwko banerowi protestowali m. in. w swoich preclach europosłowie Ryszard Czarnecki jak i równiez Marek Migalski, wzywając m. in. sluzace do bojkotu piwa tej modele.

Ostatecznie banner Kompanii Piwowarskiej z reklamą piwa przy poniedziałek zniknął z budynku; z końcem lipca upłynął termin promocji i producent postanowił jego nie przedłużać. Paweł Kwiatkowski, dyrektor Kompanii Piwowarskiej ds. korporacyjnych, przy specjalnym oświadczeniu przeprosił obu polityków i wszystkie osoby, które poczuły się urażone niefortunną lokalizacją reklamy Lecha.

Skojarzenia hasła reklamowego sposród osobą zmarłego Lecha Kaczyńskiego określił jak _ wielce niesmaczne, bezprzyczynowe i nieporzadne _ i zapewnił, że intencją wytwórcy piwa _ nigdy nie zaakceptowac było i nie jest obrażanie czyichkolwiek uczuć czy też naruszanie czci kogokolwiek _.

W ślady Kompanii idą następni

Po czwartek billboard z Lechem zastąpił w budynku hostelu Forum odmienny, reklamujący napój izotoniczny dla sportowców. Na czarnym tle umieszczono biały napis: _ (O) żyj i zwyciężaj _. Zapisane inną czcionką kółko lub litera _ O _ na początku hasła nawiązuje do kategorii firmy.

_ – To jest wspanialy pomysł marketingowy, ale niebezpieczenstwo jest pokazne _ a mianowicie powiedział rzecznik Porozumienia Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie Jerzy Bukowski, który poprzednio protestował przeciwko promocji piwa pod spodem Wawelem. Według niego, nieznany billboard swiadczy _ świadome nawiązanie w dodatku, co było, czyli az do reklamy Lodowaty Lech _.

_ a mianowicie Mam nadzieję, że fabrykanci kiełbasy podwawelskiej nie będą mieli analogicznych problemów _- żartował Jerzy Bukowski.

  • Wiadomości z kraju jak i równiez ze świata na Twej wlasnej stronie internetowej

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy